wtorek, 22 stycznia 2013

Prologue. 

Wróciłam do domu, było około 16.30. Weszłam do salonu i jak zwykle, matka zalana w trupa leżała na sofie i coś mamrotała. Nie zwróciłam na to uwagi, nic nowego. - pomyślałam. Czekałam tylko na ojca, który wróci z pracy, zastanawiałam się, w jakim będzie stanie. Jestem niewysoką brunetką o zielonych oczach. Mieszkam z rodzicami, Annie i Louisem Kingsway. Mam 16 lat i chodzę do liceum, mam na imię Elissa. W moim domu się nie przelewa, ale nie narzekam na to, nie potrzebne mi te wszystkie luksusowe rzeczy. Ale czasem chciałabym, chciałabym zastać matkę w normalnym stanie a  nie wczorajszą i jeszcze doprawioną dzisiaj. Mam starszą siostrę, Allyson, która nie bardzo się mną interesuje, ale to pewnie dla tego, że już ułożyła sobie życie i jest szczęśliwa. Obiecałam sobie, że i ja kiedyś będę, że znajdę swoją jedyną i prawdziwą miłość, że będę miała przyjaciół. Weszłam do kuchni, aby zrobić sobie coś do jedzenia, ale jak zwykle nie było niczego w lodówce, bez chwili namysłu poszłam do swojego pokoju, wzięłam oszczędności. Zabrałam swoje rzeczy, powiedziałam matce że wychodzę, ale wątpię żeby mnie usłyszała. Poszłam do najbliższej pizzerii i zamówiłam jedzenie. W tym momencie zadzwonił ojciec. *Gdzie Ty do cholery jesteś?!* *Na obiedzie, w domu niczego nie było* *Natychmiast wracaj do domu!* rozłączył się a ja przez parę sekund rozmowy wiedziałam w jakim jest stanie. Pomyślałam tylko - pierdol się. Tak, jestem chamska i szczera do bólu, ale nie przeszkadza mi to. Po prostu walczę o swoje i dążę do celu.

3 komentarze:

  1. Ciekawie, ciekawie, God Damn, ciekawie. Ale popatrz na to w ten sposób, że urozmaiciłabyś coś w swoich opowieściach, jeśli napisała byś coś nie jako Ty ale w trzeciej osobie. Wiesz co mam na myśli? Taka sugestia z mojej strony, ciekawie się zapowiada i pisz, kobieto pisz bo ja będę czytał. BANG!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kuuuurde :D
    mało komu udaje sie zaciekawić już samym prologiem..
    oby tak dalej ^^ jestem strasznie ciekawwa jak to wszystko sie potoczy i co ci sie uroiło w twojej główce : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest bardzo ciekawy, bardzo fajnie się zapowiada, zupełnie inaczej niż Another World i We Found Love. Cudownie ^ ^

    ~ Jessie.

    OdpowiedzUsuń